Best bekeken
Duurzame bedrijven in Nederland? Deze 3 bedrijven pakken...
3 ambachtelijke beroepen waarbij je met de handen...
Een app laten maken: dit komt er bij...
Grootste bedrijven van Nederland, dit zijn de 3...
Een vrouw voor een dag met een girlfriend...
Nederlandse uitvindingen? Dit zijn 3 zéér belangrijke
3 in 1 kokend water kraan: een alternatief...
Grootste bouwbedrijven in Nederland? Dit zijn er 3!
Een Hoog Laag Bed aanschaffen
Rendement zonnepanelen
Surf Bureau
  • Home
  • Algemeen
  • Beauty
  • Bouw
  • Duurzaamheid
  • Erotiek
  • Eten & Drinken
  • Financieel
  • ICT
  • Mode
  • Vakantie
  • Wonen
  • Zakelijk
Zakelijk

Wil je een opvallende winkeletalage? Denk eens aan raamstickers

door Madelon 24 mei 2022
24 mei 2022 0 reacties
opvallende winkeletalage

Een winkel natuurlijk ten alle tijden goed zichtbaar zijn voor klanten, want je wil immers genoeg de aandachttrekken. Dan kun je erover nadenken om raamstickers te plaatsen, zodat er in de etalage goed naar voren komt wat je in de spotlight wil zetten. Wil je nu meer weten over een opvallende winkeletalage door middel van raamstickers? Lees dan vooral verder!

Wat is een raamsticker precies?

Raamstickers bestaan ​​uit een kleurenvel waarin grafische elementen zijn uitgesneden of een transparant vel voor het bedrukken van het ontwerp. De stickers zijn eenvoudig aan te brengen en eventueel weer te verwijderen. Er zijn geen objecten aan de woning vastgemaakt.

Raamstickers kunnen worden gebruikt om raamopschriften, logo’s en andere grafische elementen van een bedrijfsidentiteit te voorzien, een bedrijfspand of etalage er aantrekkelijk, herkenbaar en opvallend uit te laten zien. Ze kunnen ook worden gebruikt om berichten te verspreiden en bepaalde campagnes en promoties te promoten.

Oftewel, het is eigenlijk een hulpmiddel om een boodschap beter kenbaar te maken bij jouw doelgroep. Hierdoor, is het ook geschikt marketinginstrument binnen de gehele detailhandel, maar ook zeker voor andere sectoren kan een het fijne tool zijn.

Welke mogelijkheden zijn er? En waar moet ik op letten voor een opvallende winkeletalage?

Er zijn veel opties voor stickers op je raam, maar het leukste zijn natuurlijk de originele en gepersonaliseerde raamstickers. Laten we beginnen met het ontwerp. Ga je letterlijk voor het inlijsten en inlijsten van je producten of gebruik je letterbehang voor een mooie eyecatching voering? En wat dacht je van materialen, want er is ook wat om uit te kiezen. Wil je een simpele sticker zonder gedoe met lijmresten, dan zijn statische stickers een goede keuze. Kies voor doorzichtig vinyl of witte vinylstickers als je raamstickers aan de buitenkant van je ramen wilt plakken. Over de leesbaarheid hoef je jouw geen zorgen te maken, deze stickers kunnen namelijk worden voorzien van een waterdichte en UV-bestendige laag.

De etalage moet aantrekkelijk zijn en potentiële klanten aantrekken om te kopen. Dit kan op verschillende manieren, maar zorg ervoor dat je stickers opvallen. Gebruik felle kleuren, geef duidelijk aan welke kortingen of aanbiedingen van toepassing zijn en zorg dat raamstickers je producten duidelijk laten zien. Ontwerp een etalagesticker die past bij jouw huisstijl. Gebruik je ook tekst? Kies vervolgens een gemakkelijk leesbare kleur, lettertype en grootte. Van ver. En natuurlijk waar en hoe klanten mooie items uit jouw etalage kunnen halen. Via website, social media, e-mail, WhatsApp of telefonisch? Verwerk uw website, Instagram-account of telefoonnummer in jouw ontwerp, of maak jouw eigen raamsticker met een sterke call-to-action om potentiële klanten te overtuigen uw product of dienst te kopen.

Delen 0 FacebookTwitterPinterestEmail

Ook leuk om te lezen

Hoe bouw je een SEO-strategie die werkt voor...

Fotografie

Waarom interim medewerkers jouw bedrijf laten groeien

Een carrière in de duurzaamheid? Kansen alom

De voordelen van een goede pen

Waarom een auto leasen iets voor jou kan...

Agri vacatures en het vinden van je droombaan

Schrijfmap en portemonnee heren en waarom leer kiezen

Hoe je een eigen hotspot met Mifi en...

Voordat je een auto gaat leasen, eerst lease...

Reageer op dit artikel Annuleer reactie

Categorieën

  • Algemeen (13)
  • Beauty (2)
  • Bouw (4)
  • Duurzaamheid (2)
  • Erotiek (1)
  • Eten & Drinken (6)
  • Financieel (4)
  • ICT (6)
  • Mode (6)
  • Wonen (17)
  • Zakelijk (24)

Recent Posts

  • Hoe bouw je een SEO-strategie die werkt voor je bedrijf?

    16 maart 2023
  • Duurzame Streetwear: Waarom het belangrijk is om duurzaam te shoppen

    16 maart 2023
  • 5 redenen waarom u nu moet leren over crypto en blockchain.

    16 maart 2023
  • Waarom je wel of niet voor glasvezel internet moet gaan

    16 maart 2023
  • Het belang van mobielvriendelijke websites en hoe je ze kunt maken

    7 maart 2023

Recente reacties

    Surf Bureau

    Ben je op zoek naar informatie of inspiratie voor bedrijven in Nederland? Zoek naar het juiste bureau voor jouw klus en laat je overtuigen van kwaliteit en ervaring.

    logo

    Categorieën

    • Home
    • Algemeen
    • Beauty
    • Bouw
    • Duurzaamheid
    • Erotiek
    • Eten & Drinken
    • Financieel
    • ICT
    • Mode
    • Vakantie
    • Wonen
    • Zakelijk

    Informatie

    Over ons
    Contact
    Aanmelden als schrijver
    Disclaimer
    Privacyverklaring
    Sitemap

    @2021 - Alle rechten voorbehouden - surfbureau.nl

    Surf Bureau
    • Home
    • Algemeen
    • Beauty
    • Bouw
    • Duurzaamheid
    • Erotiek
    • Eten & Drinken
    • Financieel
    • ICT
    • Mode
    • Vakantie
    • Wonen
    • Zakelijk
    Beheer cookie toestemming
    Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
    Functioneel Altijd actief
    De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
    Voorkeuren
    De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
    Statistieken
    De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
    Marketing
    De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
    Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
    Bekijk voorkeuren
    {title} {title} {title}