Best bekeken
Duurzame bedrijven in Nederland? Deze 3 bedrijven pakken...
Grootste bedrijven van Nederland, dit zijn de 3...
3 ambachtelijke beroepen waarbij je met de handen...
Een app laten maken: dit komt er bij...
Een vrouw voor een dag met een girlfriend...
Nederlandse uitvindingen? Dit zijn 3 zéér belangrijke
3 in 1 kokend water kraan: een alternatief...
Grootste bouwbedrijven in Nederland? Dit zijn er 3!
Een Hoog Laag Bed aanschaffen
Rendement zonnepanelen
Surf Bureau
  • Home
  • Algemeen
  • Beauty
  • Bouw
  • Duurzaamheid
  • Erotiek
  • Eten & Drinken
  • Financieel
  • ICT
  • Mode
  • Vakantie
  • Wonen
  • Zakelijk
Zakelijk

Zakenrelatie uitnodigen

door Madelon 13 juni 2022
13 juni 2022 0 reacties
zakenrelatie uitnodigen
772

Je hebt een potentiële klant getroffen en n.a.v. het gesprek wat je met de klant hebt gehad. Wil je toch graag de deal beklinken, maar hoe pak je dat aan? Je kunt ervoor kiezen om de persoon in kwestie op te bellen, of stuur je een mailtje? Het antwoord hierop is: ‘Kan’. Je kunt er ook voor kiezen om het persoonlijk aan te pakken, waardoor je prospect eigenlijk niet meer om je heen kan. Waar spreken we dan over? In dit geval bedoelen we Direct Mail. Maar hoe pas je dat toe? En is een zakenrelatie uitnodigen effectief? Daarover gaan wij je in dit artikel proberen meer over te vertellen.

Wat is direct mail precies?

Direct mail, is een ‘direct’ marketingmethode, waarin je klanten op een originele manier kunt benaderen. Je zakenrelatie uitnodigen? Kan dus op een effectievere manier dan enkel per mail of een belletje. Maar wat verstaan we dan onder: ‘Direct mail’?

Bijvoorbeeld: het versturen van een gepersonaliseerde kaart, zoals een confetti kaart. Of doormiddel van een pop up kubus. Bij e-mails, is het namelijk zo, dat ze wel eens op de stapel met ongelezen terecht komt. Misschien niet eens bewust, maar we krijgen al zoveel op ons afgevuurd op onze telefoons, laptops en pc’s, dus kies eens voor wat anders!

Is direct mail een effectieve manier van klantbenadering?

Je zakenrelatie uitnodigen, is d.m.v. direct mail nog nooit zo effectief geweest. Je kunt verschillende soorten kaarten versturen naar je klanten, zoals de eerder benoemde confetti kaart. Bij het openen van de envelop zal de confetti rijkelijk in het rond vliegen, waardoor je target een feestje op de deurmaat beleefd.

De kans, is dan ook veel groter dat de responsewaarde hoger uitvalt, wanneer je direct mail toepast ten opzichte van andere benaderingsmethodes. Want mensen kunnen er op deze manier eigenlijk niet meer omheen. En het is dan ook nog eens een uitstekende binnenkomer bij een bestaande, of misschien toch wel die potentiële klant, dus is het iets voor jou?

Delen 0 FacebookTwitterPinterestEmail

Ook leuk om te lezen

Waarom je webdevelopment zou moeten uitbesteden aan een...

Hoe bouw je een SEO-strategie die werkt voor...

Fotografie

Waarom interim medewerkers jouw bedrijf laten groeien

Een carrière in de duurzaamheid? Kansen alom

De voordelen van een goede pen

Waarom een auto leasen iets voor jou kan...

Agri vacatures en het vinden van je droombaan

Schrijfmap en portemonnee heren en waarom leer kiezen

Hoe je een eigen hotspot met Mifi en...

Reageer op dit artikel Annuleer reactie

Categorieën

  • Algemeen (15)
  • Beauty (2)
  • Bouw (4)
  • Duurzaamheid (2)
  • Erotiek (1)
  • Eten & Drinken (6)
  • Financieel (4)
  • ICT (8)
  • Mode (6)
  • Wonen (17)
  • Zakelijk (25)

Recent Posts

  • 4 tips voor sneller internet op je telefoon

    10 mei 2023
  • Hoe belangrijk is schuurpapier in de bouwwereld?

    8 mei 2023
  • Rouwboeketten kopen, dit is wat je moet weten

    12 april 2023
  • Waarom je webdevelopment zou moeten uitbesteden aan een professional in Ede

    11 april 2023
  • Hoe bouw je een SEO-strategie die werkt voor je bedrijf?

    16 maart 2023

Recente reacties

    Surf Bureau

    Ben je op zoek naar informatie of inspiratie voor bedrijven in Nederland? Zoek naar het juiste bureau voor jouw klus en laat je overtuigen van kwaliteit en ervaring.

    logo

    Categorieën

    • Home
    • Algemeen
    • Beauty
    • Bouw
    • Duurzaamheid
    • Erotiek
    • Eten & Drinken
    • Financieel
    • ICT
    • Mode
    • Vakantie
    • Wonen
    • Zakelijk

    Informatie

    Over ons
    Contact
    Aanmelden als schrijver
    Disclaimer
    Privacyverklaring
    Sitemap

    @2021 - Alle rechten voorbehouden - surfbureau.nl

    Surf Bureau
    • Home
    • Algemeen
    • Beauty
    • Bouw
    • Duurzaamheid
    • Erotiek
    • Eten & Drinken
    • Financieel
    • ICT
    • Mode
    • Vakantie
    • Wonen
    • Zakelijk
    Beheer cookie toestemming
    Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
    Functioneel Altijd actief
    De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
    Voorkeuren
    De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
    Statistieken
    De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
    Marketing
    De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
    Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
    Bekijk voorkeuren
    {title} {title} {title}